دپارتمان زبان های خارجه

زبان خارجه (Foreign language) زبانی است که در کشور بیگانه بیان می‌شود. همچنین زبانی محسوب می‌شود که زبان مادری فرد نیست. به عنوان مثال فردی که زبان مادری وی انگلیسی است اگر در اسپانیا زندگی کند برای او زبان اسپانیایی زبان خارجه محسوب می‌شود.

مجتمع فنی آموزشی سپنتامهر با هدف اموزش زبان های حارجه به شیوه ای شیرین و قابل فهم که شامل دوره های المانی،انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه،ترکی استامبولی و… می باشد در خدمت شماست. این مجموعه تمام دوره های زبان خارجه را در ترم های متوالی براساس گروه سنی متفاوت (کودکان تا بزرگسالان) به صورت نقشه راه در تمام مسیر کنار شماست.

مجتمع آموزشی سپنتامهر در کنار این دوره های ترمیک زبان های خارجه دوره های مکالمه، بحث آزاد ، نمایش فیلم و… جهت تقویت قدرت مکالمه و درک مطلب شما را نیز دارد و زبان خارجه را به ارامی در ضمیرناخودآگاه شما ثبت می نماید.

این مجموعه برای کسانی که قصد مهاجرت دارند نیز بسته های آموزش زبان خارجه موردنیازشان را به صورت فشرده و برنامه ریزی شده نیز دارد که میتواند شما را در طول مدت 6ماه به سطح قابل قبول برساند البته بی شک موفقیت این برنامه کنار تمرین های پیوسته شما نیز میباشد..