دپارتمان زبان انگلیسی

به عبارتی  حدود 70 کشور مختلف به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

دلیلی وجود دارد که چرا انگلیسی؟؟ یکی از رایج‌ترین زبان‌های دوم جهان است. رایج‌ترین زبان‌های مورد استفاده در اینترنت و در دانشگاه‌ها برای فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی زبان انگلیسی استفاده می‌شود.

میلیاردها نفر در سراسر جهان انگلیسی صحبت می‌کنند پس شما هم می‌توانید!

فواید یادگیری زبان انگلیسی بسیار زیاد است. شما با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید به شبکه بین‌المللی از انگلیسی زبانان سراسر دنیا متصل شوید.

مزایای یادگیری انگلیسی:

افزایش و بهبود کارکرد حافظه

افزایش اعتماد به نفس، بهبود زندگی و یادگیری بلند مدت

شانس تحصیل در موسسات آموزشی برتر دنیا

موفقیت شغلی

مهاجرت

شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند یک چالش باشد. با این حال، راه‌های بسیار موثری وجود دارد که می‌توانید مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشید و همزمان با فرهنگ انگلستان و بریتانیا آشنا شوید. چه به فیلم، گوش دادن به موسیقی یا خواندن علاقه داشته باشید، ما ایده‌های زیادی برای شما داریم که چگونه می‌توانید انگلیسی یاد بگیرید و همزمان سرگرم شوید.

فیلم یا سریال تلویزیونی را به زبان انگلیسی تماشا کنید

کمیک‌های انگلیسی را بخوانید

داشتن دفترچه خاطرات به زبان انگلیسی

از اشتباه کردن نترسید

به رادیو و پادکست‌های انگلیسی گوش دهید

تمرین، تمرین، تمرین!

یک دوره زبان انگلیسی شرکت کنید

 

دپارتمان زبان انگلیسی دوره های خود را براساس گروه سنی کودکان 4 سال تا بزرگسالان سطح بندی کرده است و در کنار این دوره های ترمیک آموزشی دوره های رایگان بحث آزاد و نمایش فیلم و… جهت تقویت درک مطلب زبانی شما نیز دارد.

پایان هر دوره مدرک معتبر اموزشی دوزبانه به زبان آموزان داده خواهد شد و در صورت تلفظ و درک مطلب برتر زبانی جذب مجموعه آموزشی جهت مدرسی انتخاب خواهند شد.